Privacy Policy
Hieronder een overzicht van de meest gestelde vragen aan Preferred. Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan nu contact op met Preferred via e-mail of telefonisch op 0299 - 656 527.
- Zijn er kosten verbonden aan jullie service?
Nee, Preferred Hotel Reservation werkt kosteloos op basis van de Preferred tarieven.
- Hoe maak ik een boeking bij jullie?
U kunt een boeking telefonisch, via email of via een van de reserveringsformulieren op onze website aan ons doorgeven.
- Kan ik online reserveren?
U kunt online een reservering aanvragen. Wanneer u een groep, meeting of congres boekt, bieden wij u de mogelijkheid om online kamers te reserveren, via de Room Kit. Meer informatie hierover vindt u in het tabblad "Room Kit".
- Zijn jullie 24 uur per dag bereikbaar?
De hotel consultants van Preferred Hotel Reservations zijn op weekdagen (uitgezonderd officiële feestdagen) bereikbaar van 09.00 tot 17.30 uur.
- Wat als ik een e-mail stuur naar iemand die er niet is?
Een e-mail die u stuurt wordt ook opgepakt in geval van afwezigheid van een medewerker gedurende kantooruren.
- Kan ik ook voor slechts 1 reservering jullie hulp inschakelen?
Preferred neemt alle zakelijke aanvragen in behandeling. Ook als u slechts 1 kamer boekt zijn wij u graag van dienst!
- Boeken jullie ook vluchten?
Nee, Preferred is een hotelspecialist en gespecialiseerd in het boeken van hotels en vergaderlocaties.
- Boeken jullie ook hotels in het buitenland?
Jazeker! Het werkgebied van Preferred is wereldwijd. Dus ook voor al uw aanvragen in het buitenland bent u bij ons aan het juiste adres.
- Aan wie geef ik annuleringen door?
Annuleringen kunt u doorgeven aan Preferred. Wanneer u een boeking bij ons maakt staan de annuleringsvoorwaarden genoemd op de boekingsbevestiging.
- Waarom vragen jullie om een credit card nummer met vervaldatum bij het maken van een reservering?
Wij vragen altijd om enige vorm van garantie bij het boeken van een kamer. Het doorgeven van een credit card nummer inclusief vervaldatum is ook nodig om de kamer vast te houden voor late aankomst. Mocht u niet over een credit card beschikken dan zijn er uiteraard ook andere mogelijkheden. Neem hiervoor contact op met één van de Hotel Consultants van Preferred.
- Hoe is het mogelijk dat Preferred lagere tarieven aanbied vergeleken met andere kanalen?
Dit is mogelijk doordat Preferred prijsafspraken maakt met veel verschillende hotel(keten)s. Daarnaast heeft Preferred door middel van online reserveringssystemen altijd inzicht in de best beschikbare tarieven bij meer dan 100.000 hotels wereldwijd en kunnen prijzen eenvoudig vergeleken worden.
- Betekent dit dat er maar een bepaald aantal hotels geboekt kunnen worden?
Nee Preferred werkt geheel onafhankelijk. Het is mogelijk om via Preferred elk hotel ter wereld te boeken.
- Wat zijn jullie bankgegevens?
BIC: ING BNL2A | IBAN NL70INGB0678115575 | VAT nr NL8537.85.971.B01